اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

لو رفتن ساعت‌های قاچاق با واژگونی خودرو پژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در محور جوادآباد ورامین باعث لو رفتن ساعت‌های قاچاق شد.

لو رفتن ساعت‌های قاچاق با واژگونی خودرو پژو ۴۰۵

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش جوادآباد شهرستان ورامین در پی واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور چرمشهر جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در بررسی های اولیه این موارد را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو به علت جراحت شدید توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شد، بیان داشت: پس از انتقال راننده به بیمارستان،  پلیس 2 هزار عدد ساعت مچی خارجی قاچاق که داخل خودرو بود را جهت پیشگیری از سرقت احتمالی و بررسی‌های بیشتر به کلانتری منتقل کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر اینکه علت واژگونی این خودرو در حال بررسی است، تصریح کرد: با فوت راننده خودرو در بیمارستان و عدم ارائه مدارک مربوطه از سوی اولیاء دم مبنی بر عدم قاچاق این ساعت ها ، 2 هزار عدد ساعت خارجی که ارزش آن برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد ریال است به همراه پرونده اولیه تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان اظهار داشت: در این ایام و بعد شلوغی های اخیر گشت های پلیس در شرق استان تهران بیشتر شده است و همیشه پلیس هوشیار و با متخلفان برخورد میکند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول